Půjčky ihned na cibulce

20.02.2012 16:27

několika měsíci, můj manžel (Tim) a slyšel jsem kázání, že opravdu dostal nás myslí. Byla zpráva o svém finančním životě a jak se dostat z místa, kde jstepůjčky online na místo, kde chcete být. Jsem na vědomí příjemce, a tak jsem se pečlivě zaznamenávají všechno, co bylo řečeno, takže bych nic nezmeškáte. Byli jsme si vzal na 7 let a 3 holčičky. Já jsem zůstat doma, máma a můj manžel pracuje z domova. Jsme velmi požehnal a vždy hledají pohled na správu našich financí. Tento shrnuto, pokud chceme být na "T" a my jsme si mysleli, že myšlenka stojí za sdílení.

Když se zastavit a přemýšlet o tom, že jsou opravdu 5 věcí, které můžete dělat s penězi. Můžete:

1. Utratit

2. Splatit dluhy

3. Pay Vláda / Daně

4. Uložte jej

5. Dej to pryč

Většina lidí si to v tomto pořadí také. Vím, že pro nás, jsme určitě tam. Výdaje na všechno, co máte, nebo ještě hůře, utrácet více, než to, co máte, a najít si v dluhu, je špatným místem k životu. Dluh se stává začarovaný kruh, a vytváří stres může být ochromující. Existuje naděje. Opravdu můžete začít dělat 5 věcí, v opačném pořadí, a to je samozřejmě naším cílem, a doufáme, že to bude přidáno.

Věděli jste, že peníze, je # 1 problém, že většina párůpůjčky online se dohadují o? Ať se jedná o výdaje, úspory, rozpočtování nebo dávat, páry, které nemají finanční plán, jsou povinny se dostat do potíží. Dave Ramsey je dobře-známý autor, který nabízí velký pohled do řízení financí. Víme, že tolik lidí, kteří prošli jeho "Finanční Peace University" a mají těžil z toho. K dispozici je také organizace s názvem Crown Finanční ministerstev. Slyšel jsem, že je popsáno tak, že vám "srdce" pro správu vašich financí a Dave Ramsey plán je "jak".

Víme, že tolik přátel, kteří prodělali jednu nebo obě z těchto programů a neslyšeli nic negativního o jednu. Ať už jedete přes jeden z těchto programů, nebo ne, hlavní je, abyste se ujistili, že jste vytvořit finanční plán. Kde chcete být do konce tohoto roku? Do 3 let? Za 5 let? Za 10 let? V jakém věku se chystá k odchodu do důchodu? Jak se tam dostanete? % Toho, co chceš, aby živí a co% chceš dát? JC Penny, zakladatel Department Store JC Penny, byl první člověk, kterého jsem nikdy půjčky onlineneslyšel o tom, kdo žije z 10% a rozdal 90%. Nyní je úžasné, že cílem usilovat.

Většina lidí může přijít na to, kde chtějí být, ale nemají ponětí, jak se tam dostat. Takže napsat nějaké sny a cíle máte. Zapište několik jednoduchých kroků, které chcete mít každý den nebo každý týden, aby usilovaly o každý gól. Značka seznamy a kříž věci se, jak to je. Často, ty dělají pokroky, než si ani neuvědomuje. Vždy pamatujte, že nic nebude měnit zítra pokud nechcete měnit něco, co dnes .